Julafton/juldagen

men hallå där i stugan! åherregu va ja ha mycket i mitt liv, eller fast nä.  men ja orkar liksom inte gå in på blogg.se och skriva om mitt ointressanta liv. men nu tänkte jag göra det ändå. GOD JUL förresten. igår var de ju julafton och mysigt som vanligt. va hemma i silje med släkten. och kung julklappar fick man också. av min babe fick jag ipadfordrall, kapslar till min kaffemaskin,en digitalfotoram samt en nyckelskåp. men jag köpte också ett till han, vi liksom tänker likadant. sen av mina päron fick jag barbord med stolar, thanks! nu jävlar är det bara ett mytt golv sen är vi klar i lägenheten.
 
nu håller jag på att städa, klockan tre ska vi till silje igen och idag ska vi va ca 30 pers där som vanligt med matoch julklappslekar. sen ska gittar vi hem till oss där vi ska ha inflyttnings/förfest innan krogen. and tomorrow ska vi till kristian släkt och äta. mycjket nu, och faktiskt fyller jag 21 år om 15 dagar, sug på den ni.
 
nu ska jag dammsuga. jag tar med mig yrket hem kan man säga.
 
 
 
HEJ! och just de nu är ja rödhårig, MIFIHIHI busigt