GOD JUL I EFTERSKOTT.

nu är julen snart slut, det har varit mysiga dagar. Jag och krille har sovit i mitt gamla rum, har bara varit och mått gott bland underbara människor. på julafton var vi hos mamma och pappa, käkade, kalle anka, julklappar. jag fick kanon julisar. En kamera av min älskling, jag blev bajs mega glad. han tyckte att jag inte skulle ha bara en vanlig digitalkamera så jag fick mig en systemkamera. han är bäst! av mamma och pappa fick jag faktiskt vetemjöl och en kavel. för när jag bakade pizz använde jag en termos. presentkort, kakformer, desertskålar, kläder, smått och gott! JAG OCH KRILLE VANNJU ÄVEN 1000 KRONOR PÅ EN TRISSLOTT. INTE ILLA! dessutom 150 kronor på fler. det behövdes!
 
igår på juldagen var vi också hos mamma och pappa, då kom det ännu mer släktningar, vi var 23 st stort och härligt. hade julklappslek och på kvällen badade vi badtunna. vi skippade utgång för vi ska ju till fjällen på nyår. idag var vi till krilles släkt och käkade. myspys. 
 
nu ligger jag i sängen och trixar och fixar med min nya hårddisk som jag köpte idag, dags att föra över bilder innan den gamla datorn kraschar!