hmm...

vad vill jag få ut av mitt liv? jag är lycklig, ingen talan om det. men vad vill jag göra? jag vet att jag vill jobba med människor, få hjälpa människot på alla sätt. men hur ska jag nå dit? jag går en utbildning nu som man smått börjar tvivla på, faktiskt.
jag går till maj och sen då? stå där och inte veta vart jag ska få jobba? men jag vet en sak det är att jag har ett lån som jag måste betala tillbaka. är det värt att gå på en utbildning och få ett papper i handen där det står genomförd utbilning. det står inget om hur mycket man har fått kämpat, hur mång gånger man har blivit förbannad på hur jobbigt det faktiskt är att lära sig om alla teorier, och lära sig art göra en analys. det är inte världens lättaste sak. såklart man ser att pengarna bara försvinner i det hela. om man ändå kunde skita ut pengar typ
 
nä fan mina tankar snurrar i högvarv ihjärnan just nu.