140831

igår var jag, linn och elin på allstar och käkade middag, längesen man träffade linn, före min graviditet. Sinnes! Efter middagen åkte jag och linn hem till mig och satt och pratade i några timmar, var mycket vi har missat om varandra!
 
Grattade även henne i efterskott med en rose flaska, första gången jag var in på systembolaget sen mars, kändes hur jävla bra som helst! Var inte ens sugen, tänkte mest på bakisdagen efter, med en bakis mage och bakis andedräkt och kan inte köra bil. Nä tacka vet jag hemma mys med min älskling.
 
Idag skulle vi egentligen åka till ikea igen, för spjälsängen fanns inte igår, den kommer i november, to late! Så vi får ta till plan B. Vi köper samma men en annan färg och målar den vit. Inget större problem.
 
Så idag istället har vi varit hemma, jag har sovit ca 3 timmar mitt på dan, helt slut. Nu när hermione har kastrerats har vi mer koll på henne, samt på natten sen vaknar vi så jäkla tidigt varje dag så därför tar jag igen den söömnen.
 
Men kristian väckte mig när jag låg och sov och sa att han hade bakat en kladdkaka(hans första) och att han skulle iväg och handla middag, han skulle köpa kött och bea. vilken underbaring, ikväll kommer jag att sova solo för krille ska sova i lastbilen, det gör inget för ikväll börjar big brother, älskart!
 
 
Sådan jäkla snygg katt vi har!
 
Såhär ser jag helst ut när jag är hemma, så jäkla skönt, orkar inte bry mig hur jag ser ut. Kristian har ingen talan heller, live with it! :')
 
 
 
66 dagar kvar!
 
 
 
#1 - - Susanna Maria J:

66 dagar går fort :)

#2 - - Frida B:

Men älskar din blogg! Du är så go