TORSDAG 23 APRIL -15

Idag tog vi en tripp ner till stan för att möta upp mamma, vi gick och strosade i några timmar. Jag köpte en overall och badbyxor till Liam. Han fick ju presenkort på polarn&pyret i dop present, passade ypperligt! Sen fick han även två super fina mössor av sin mormor (och morfar då såklart). Vi tog en lunch på espressohouse.
 
På eftermiddagen åkte jag till himlabadet där jag mötte upp de alla andra mammorna i mamma-gruppen för en kväll på relaxen. Och det var så skönt, och så trevligt! Godmat, och ett bra sällskap. Vi var där tills de stängde. Så glad att jag har det gänget! Medans jag var på relaxen så var krille med Liam, och han hade vairt grinig. När jag kom hem låg han i sängen och bara flinade. Inga sura miner alls, tror pappan bara hittar på. Men jag är oerhört tacksam att Kristian hade tålamod och trixa med Liams humör, han hade kunnat lika gärna ringa till mig men det gjorde han inte. Och precis när jag kom till himlabadet så ringde Kristian och berättade att våran son hade vänt sig från rygg till mage för första gången. Så typiskt då just jag åkte bort och unnade mig något. :) Men glad att Kristian fick vara med om det! 
 
Min mamma gick och provade olika kavajer, men missbedömde storleken lite grann... :'D