MÅNDAG 31 AUGUSTI -15

Fullfart i denna lägenhet idag. Jag och liam klev upp vid halv åtta. Då käkade vi frukost, sen lekte vi en stund. Senare hörde bella av sig och frågad om hon fick komma och låna min dator till en skoluppgift, efter en stund hon hade varit här så kom Sofia och ville vara här en stund. Hon hade sån lång rast på skolan, så jag gjorde bananpannkakor till lunch. Sen kom även viccy en stund och käkade lunch här.  Efter vi alla var mätta och belåtna så åkte jag och Liam ner på stan för att möta upp mamma. Jag ville kolla på baddräkter, men hittade ingen. Jag vill ha en baddräkt med bygel. Eller jo det fanns men den kostade bara 699:-, jag kände att det var allt för billigt för min smak. -.-. Skämtåsido.
Liam därifmot fick kläder av sin mormor, den ongen blir bara mer och mer bortskämd. :) 
 
Efter vi var nöjd på stan åkte jag och lillgubben hem och gjorde mat. Vid sex kom krille hem, och efter middagen åkte jag och hämtade elin. Då tog vi ett vav runt sidsjön. Sen mot ica och köpte kvällsgotta inför premiärstarten av paradisehotell. Men innan det började testade vi på träningsredskapen jag fick då jag gick med i VV. Och satan i gatan va jobbigt det var! Det finns en stor matta och en varsin platta för fot och hand. Och man glider runt på mattan med plattorna som en bambi på bar is. Bara man får in det så tror jag det blir jätte bra, för det är ju en jätte bra träning egentligen. Men för mig och elin så såg det mest bara roligt ut. 
 
 
Snygg kläderna som Liam fick!
#1 - - Oslofru:

Åå vilken söt body :)