SÖNDAG 30 AUGUSTI -15

JAG KLARADE DET! Jag klev upp 05.30... en söndags morgon utan problem. Men det var tack vare min sambo som sa till mig att stänga av larmet innan det lät och då stängde jag av det & klev upp. 
Min 2a jobb dag gick jätte bra, mer folk mer fart men ändå väldigt lugnt. Jag kom dit en kvart tidigare imorse än vad jag hade behövt. Men det var skönt, då hann jag i lugn och ro göra proverna på bassängsvattnet. Det är inte så himla enkelt dom första gångerna. 
Idag jobbade jag 11,5 timmar och vet ni? Det var roligt hela tiden! Detta är det roligaste extra jobbet jag har haft. Hoppas jag får tillbringa många stunder där framöver. 18.30 slutade jag och åkte mot silje där familjen väntade med att äta med mig. Efter maten åkte vi hem, jag slängde mig direkt i soffan & där har jag legat hela kvällen...(från 19.45) 
Liam har sovit hela kvällen. 

Idag har han lärt sig en ny sak, härma oss då vi skakar på huvudet som "näää näää näää nää". Stor grabben våran. Tiden går läskigt fort.