ONSDAG 30 DECEMBER -15

Vi åkte till min mami efter Kristian hade vaknat, hon bjöd på lasange. Vi skulle dit för att hämta resesängen, och det enda vi for utan var resesängen. Blir att vi svänger förbi där imorgon igen. Vi är så hopplös! Jag längtar tills Liam är så pass stor så han kan påminna oss om saker, eller han kanske blir lika glömsk som oss! Efter vi har varit i Silje åkte vi till citygross för att handla mat inför imorgon, då vi ska laga mat med Therese, Marcus och Moa. Vi ska vara i Viccy och Freddes hus, dom är i fjällen och jag hatar att vara i lägenheten, speciellt då det är något firande, för då är våra grannar verkligen inte tyst. Och bo mitt i stan på nyår, är inte heller så smidigt. Tanke på alla raketer. Så mina goa vänner låter oss sova över i deras hus. 
 
Efter vi handlat klart, åkte vi hem och jag började med middagen. Broccolipaj ala viktväktarstyle. Marcus kom och gjorde oss sällskap, tur att han kom för då fick krille hjälp med att bära en garderob ifrån Liams rum till vårat sovrum. Nu är vi på g att fixa ett lek rum, fast alla leksaker kommer ändå vara i tvrummet kan jag tänka mig.
 
Nu väntar jag på att Kristian ska komma ut från sovrummet, så ska vi se klart serien ängelby.