TISDAG 28 JULI -15

Idag ställde vi klockan på halv åtta.  Vi åt frulle sen åkte vi mot Ullared. Vi kom fram till shoppingparadiset klockan 10 och var här i mångamånga timmar. Satan va folk!! Men det hade vi ställt in oss på, det gick bra men man störde sig på alla som ställer sig i gången och har nå jävla konferensmöte.. Men bara bita i det sura äpplet. Grabbarna höll ut väldigt länge, jag blev imponerad. Dom åkte och checkade in oss på campingen där vi skulle bo i ett radhus. Jag och Victoria blev nöjd med våran insats inne i shoppinghuset vid klockan 16. Sen åkte vi mot campingen. 

Efter vi har gjort oss hemmastadd så åkte vi & käkade precis bredvid ullaredshuset. Efter vi käkade upp så gick vi in och köpte frukost & jag skulle lämna tillbaka varor som jag inte skulle ha. Då gick vi ett till varv där inte, inte en käft var det där. Väldigt behagligt!! Så vi fick med oss lite fler varor. Det går ruskigt fort att komma på till en hög summa. Men jag är väldigt nöjd med mina köp. Rättare sagt jävligt nöjd!! När jag kommer hem så ska ni få se mina kap! 

Innan vi gick & la oss så sprättade vi upp en cider/öl/skumpa och spelade kort. När vi sitter och spelar kort så låg Liam inne i lägenheten och sov & vi hade babyvakten ute vid oss. Sen stänger vi ytterdörren men vi hade inget kort med oss!!(fick bara ett kort per sällskap..) Vi fick smått panik. Men tur att vi hade babyvakten, så vi kunde höra ifall Liam började grina. Jag ringde till campingen och förklarade läget så dom kom så fort som möjligt och låste upp dörren. Typiskt våran otur!!