MÅNDAG 29 JUNI -15

Sommaren börjar knacka på känner man, idag tog jag och Liam en promenad ner till stan. När vi kom hem så somnade Liam i vagnen, och jag passade på att äta lunch ute och lyssnade på musik & dessutom läste en bok. Det har inte hänt så ofta ska jag tala om er!
 
Efter när han vaknade så åt han välling sen drog vi ut på birsta för att göra victoria sällskap. Hon var ute efter lite kläder, och det slutade som vanligt att det var jag som shoppade mest. Men även victoria hittade några super kap! Då blir man så himla glad i hjärtat, och dem köpen som jag gjorde är jag överlycklig över. Ouffa vad jag älskar rea. 
 
När jag kom hem så sov Liam en stund och jag kokade ihop en gratäng. Och sen åkte jag till svanäng och lämnade lilleman hos sin farmor medans jag åkte till stöde för att spela bilbingo med morfar. Ingen vinst, men en bra avkoppling för hjärnan och gott bilbingo fika!
 
 
Alla dessa plagg blev 379:-. Galet!
Den svarta & gröna klänningen kommer ifrån HM 100:-
Den vita tunikan kommer ifrån gina tricot 79:-
Jackan(superjävlabraköpet) kommer ifrån Lindex 100:-.