SÖNDAG 29 MARS -15

Idag har jag varit och åkt på två sycken klädbytardag, en i matfors och en i klingsta. Hittade några plagg, Så jag är väldigt nöjd efter dagens fynd. Efter shoppingturen så åkte jag hem(silje). Städade och packade saker innan mamma och pappa skulle komma hem. Dom kom hem vid två, man kan säga att det blev väldigt mycket pussande på Liam. Jag gjorde middag till oss alla, köttfärssås & spagetti. Sen åkte vi hem för att titta på farmen finalen och nu har vi tittat på arne dahl. Liam sover så sött i vagnen, när han vaknar ska jag ge han tillägg. Så kanske han sover bättre för natten. Vi får hoppas på det! För dem senaste nätterna har varit lite kämpiga, han har sovit väldigt dåligt. Samma tid jämt han börjar vakna och bli orolig. Så vi alla 3 hoppas på bättre sömn. 
 
Och nu är vi hemma i lägenheten,och uuuuursch va tråkigt att bo här. Och skapligt less på grannarna redan. Jag förstår inte grejen med att bo i en lägenhet och man repekterar inte sina grannar, då ska man fan inte bo i en lägenhet dessutom 4 barn på det.