SÖNDAG 31 Maj -15

Imorse klev jag upp vid 07.00 och tåget gick 08.03. Såhär i efterhand så känner jag att det blev väldigt tajt med tid. Bättre framförhållning nästa gång.. Men der gick. Jag fick i mig 3 skedar med gröt. Sen var vi tvungen att dra. Krille skjutsade ner oss, och vinkade av oss. Den goa killen har grattat mig i förskott för idag är det min första morsdags nånsin, och den bästa(vet ju inget bättre). Av han fick jag 1000:- till shoppingpeng. Vad jag älskar den killen.  

Tågresan fick kanon bra, Liam skötte sig exemplariskt. Sista 30 min började han gnälla men då höll vi han vaken tills vi klev av. Sen somnade han medans vi traskade till hotellet. Sen efter vi hade kommit till hotellet så gick vi till stan igen. Åt lunch & tittade i butiker. Vad jag gillar denna morsdag. 


Här är Liam på plattan för första gången i sitt liv :)