LÖRDAG 28 NOVEMBER -15

Väldigt väldigt trött idag då jag vaknade, men jag kände att jag inte kunde ligga och dra mig i sängen dels för att Kristian inte ska vara med Liam själv hela tiden och att jag var tvungen och starta denna dag nångång. Varje torsdag, lördag och söndag åker jag till nävsta nu under julhelgerna för jag måste duka och städa. Och idag skulle Elin hjälpa mig, så vi hämtade upp henne vid kvart i tio så åkte vi ut dit och började duka/städa. Efter vi var klar åkte jag och hämtade upp grabbarna i svanäng. Sen åkte vi hem och jag började med maten och fortsatte med julpyntet. Sen efter middagen började jag fixa mig för ännu en kväll med nävsta salong&spex. Denna kväll var också toppen, gästerna var glada. Då showen var slut och alla andra åt resterna så började jag städa så mycket som möjligt. Så slipper jag göra så mycket imorgon då jag ska dit och städa igen. Men ikväll kunde jag inte stanna lika länge för imorgon ska jag jobba på bdshuset, inte bara jobba utan öppna klockan 07.00. Nu är det mycket för fröken de Beau. Men jag har allt under kontroll.