SÖNDAG 29 NOVEMBER -15

Tänk att jag orkade kliva upp imorse, klockan sex ringde kockan och då var det bara att pallra sig upp. Jag var väldigt mör i kroppen idag, och på badhuset sitter man sällan. Man står mest upp, så man fick ställa sig och stretcha kroppen några gånger, samt äta nån godisbit för att hålla humöret och blodsockret uppe. Men det gick bra, klockan 16.00 slutade jag. Åkte och åt i svanäng, sen följde Kristian med mig till nävsta. Ingen dukning idag, utan bara städning. Han var så snäll som hjälpte mig. Inatt sover vi hos svärisarna, för min jobb period är inte slut. Imorgon ska jag jobba med viktoria, börjar klockan 6 så lättsammast att sova över. 
 
Efter Liam hade somnat för natten gick jag och Kristian ut till bastun och satt där i värmen. Väldigt behagligt för kroppen. Men nästa gång dom frågar om jag kan öppna klockan 07.00 och jag hade jobbat tors-lörd då tackar jag nog nej. 
 
imorgon ringer klockan tidigt..tidigt..