FREDAG 31 OKTOBER -15

Jag och min morgon pigga son klev upp kvart över sju, vi klev upp och åt frukost. Jag ställde liams matstol i tvrummet så han fick gröten sin där, för att inte väcka Anna som sover i ''gästrummet''. Vid elva åkte vi tre till birsta och skulle kolla efter någon fest outfit. Vi blev kvar där några timmar, moa kom och gjorde oss sällskap. Både jag och anna fyndade några saker, sen vid tre åkte vi till silje. Vi skulle bubbla lite jacuzzi och dricka något glas vin. Vi satt i bubbelpoolen en lång stund, sen åkte vi mot stan igen. Jag och Anna åkte till moa, vi tog med oss sällskapsspel och ost&kex. Vi var där hela kvällen, smaskade i oss kex och spelade spel. Super trevligt. Vid Elva började vi gå hemåt igen, sen gick vi och la oss. en alldeles lagon fredag kväll med vin och trevligt sällskap.