TISDAG 29 SEPTEMBER -15

Har jag sagt idag att min son är bäst? Om inte så vill jag berätta det ändå. Efter frukosten lekte han jätte länge för sig själv och var nöjd. Så jag har hunnit med mycket idag. Vid lunch kom Linn och hade köpt med sig sushi, smarrigt! Sen vid två började hon jobba, och jag & Liam gick in till hans "rum" där min ena garderob är. Jag rensade mina kläder och Liams. Huga då! Ännu mer plagg som är borta ut hans byrå, goodbye storlek 74. Hans är så himla lång så många plagg passar bea i midjan och på låren men kort. Han kommer bli som sin pappa. Det är lika bra att spara kristians gamla kläder! ;) Efter rensningen la vi oss i sängen, jag kollade på oitnb och Liam sov. 1,5 timme sov han, det brukar han göra då jag också ligger i sängen. Om jag inte har något annat att göra så funkar det kanon att ligga i sängen nästan 2 timmar på en eftermiddag. 

Efter sovstunden börjar jag med maten. Torsk blev det idag. Det var gott! 
Nu ligger jag & älskling och kollar på paradise hotell, efter det ska vi sleepa. 





Jag skröt för Linn att Liam kunde äta en klämmis (fruktpure) själv, men nån minut senare hade han den uppochner så allt hamnade på bordet och på sig själv. Så det fick bli ett snabb bad i köket.