SÖNDAG 28 FEBRUARI -16

Efter våran brudtärno- träff igår, så tog jag, Linn & Elin några glas. Therese och Viccy åkte hem men vi fortsatte att surra och umgås. Det slutade med att vi hamnade på estreet. Alltid kul på estreet, en billig kväll blev det också! Hehe 🤓 Imorse vakade jag upp bredvid min kärlek, han sov med mig inatt så vi fick en sovmorgon tillsammans medans Liam var med sin farmor & farfar. Efter vi sov ut och hade ätit lunch for vi till svanäng. Pussades på våran lilla älskling sen passade vi på att åka skoter. Längesen jag och Kristian åkte på en sväng själv, Liam är fortfarande hängig så han var med Karin medans. Han blir ju aldrig frisk. 😬 Men han trivs ju att vara med sin farmorn så vi kunde åka på en tur i lugn & ro. Vi brummade till Matfors, igenom skog & dalar. Så jäkla fint väder, alldeles perfekt temperatur. Vi behövde det här ❄️☀️♥️

Efter vi var klar med att åka skoter fick vi middag i svanäng. Vilket lyx ✨✨