TISDAG 29 MARS -16

Var inte så farligt att börja jobba efter ledigheten, gick bars trögt(men det är ju ej något nytt). Efter jobbet hämtade jag min lilla älskling, sen for vi hem så jag kunde börja med maten. Därefter var jag sugen att åka till sidsjön för att mata ankorna. Vi hade ett helt korvbrödspaket som skulle gå ut så tänkte istället för att kasta det kan man föda pippifåglarna. Typiskt mig då jag får impulser att göra saker, jag hade ingen aning om ankorna var där ens. Men vi hade turen, dom har kommit tillbaka efter sin semsester ifrån något varmt land. Från och med nu kan man inte ta med ett gammalt bröd, för Liam han vill inte dela med sig till ankorna, han ville äta allt själv. Såklart. Vårat lilla matvrak 😂 Efter både fåglarna, Liam och även Kristian var mätta på korvbrödet åkte vi hem för att natta Liam. Sen kollade jag ikapp pretylittleliars innan det blev sängen. 


♥️