som det kan göra ont i ett hjärta

idag ska vi hylla "mamma". Och jag har hyllat min mamma, för hon är världsbäst. Vi bjöd henne på middag & farmor blev hyllad, även jag. Jag har fått av min son ett presentkort på XXL, jag åkte och köpte nya Lundhags byxor. Tack min omtänksamma son (och pappans hjälp till att åka dit).

Men jag vill även hylla min mormor som ej finns med oss idag. På denna bild bär jag en klänning som jag behöll från henne. Jag bär den utav stolthet, dels för att jag har gått ner i vikt så att den passar min kropp men även för att min mormor bar ofta den tröjan och var så fin i den. Jag vill så gärna visa dig mormor att jag kan ha dina kläder, och visa dig att jag klarade att gå ner i vikt. Det du sa att jag skulle klara av. Jag vet att du är med mig jämt och hjälper mig på traven. Men jag skulle så gärna vilja att du var med oss alla. För vi saknar dig mer&mer för varje dag. ✨