Fredag 25 augusti -17

Min fredag morgon startade inte så bra, rent åt helvete faktiskt. Efter ha fått grinat ut lite frustration så kändes det bättre. Sen fick jag tänka, "dött ting" som min smarta fina mormor sa.
 
Efter det tråkiga åkte vi till till silje, jag lämnade kvar barnen och for till Nils och Ann-Sofie med Katarina. Vi plockade svartvinbär, fick ihop några liter. Det ska frysas in och tas fram då det behövs till en smoothie eller till morgongröten. Efter en  sen lunch söv jag ner Liam & Ebbe och sen hann jag ta en halv kopp kaffe sen vaknade de både barnen. 
 
På eftermiddagen har vi varit ute, Liam har hjälp till med att tvätta lastbil och bilar innan det blev middag. Efter maten åkte brummade jag iväg med den lille röde traktorn till töva där jag ska tävla men den imorgon. Det tog sin lilla tid att guppa omkring på den. Vi får hoppas på bra väder imorgon! Nu sitter jag själv med Ebbe i soffan, jag och Liam har nästan sett hela filmen "trassel" åh  myst med fredags gotta tills han blev lite trött och fick gå in till sovrummet där hans pappa redan låg och sov. Nu sover alla de sömntutarna och jag väntar på att tvätten ska bli klar. 
 
 
 
#1 - - Lillemmish - mode - inspo - mamma:

åh hade allt velat ha svarta vinbär. i år fick inte jag några i, vet inte om de varit så kallt. de var bara ett antal stycken i.

ha en bra dag