Onsdag 2 augusti -17

Vaknade upp vid halv åtta, sen gick vi ner till den alldeles utmärkta frukosten, tillochmed Liam åt(!!). Sen började vi åka imot Kolmården precis lagomt till öppningen. Stannade till på bamsesvärld, det var betydligt mycket mindre folk där på morgonen än vid lunch, så jag och Liam passade på att åka karuseller. Han är verkligen en karusell kille!! Det tackar jag för, om några år har jag nog sällskap av denna karusell kille. 👋🏼👋🏼👋🏼 Idag åkte vi även linbanan, super kul! Kul att få se björnarna, girafferna, lejonerna och även kul att se min man så höjdrädd medans Lian sitter bredvid helt obrydd! 😂
 
Det blev en super mysig dag, jag tycker om Kolmården och vill åka dit många gånger men vi väntar nått år tills vi är de igen då Liam har betat av sin hemska trotsiga ålder....han är hemsk i vissa stunder. Springer ifrån en, slåss, kasta saker osv. Och sen kan det vända så snabbt så då kommer världens godaste Liam fram och är glad å sprallig. Istället för att vi föräldrarna blir arga(oftast) då Liam är trotsig ger jag och Kristian varandra en puss. Det lugnar ner en och man glömmer den hemska stunden för en stund. 💕 
 
Vid tre åkte vi ifrån Kolmården, riktning mot älskade Norrland, Liam somnade nästan direkt. Vi stannade till på kista gallerian(andra gallerian jag lurar Kristian på denna semester).  Vi åt middag på Jensen bøfhaus, sen fick Liam "bärgarn" från blixten mcqueen(en muta för att få äta i lugn och ro). Vi tänkte stanna på hotell i Uppsala men då kände vi att Liam hade ju få sprungit av sig och var nöjd så vi plockade på en hemmakvälls påse och vi åker hem ikväll. Nu är vi snart i hudik, jag har två barn sovandes bredvid mig & världens bästa man som kör hela vägen. Vilket team. ❤️❤️❤️❤️