Onsdags 16 augusti -17

Liam är gosig på morgonen! Ebbe vill gärna äta på morgonen, så medans jag ammar ligger Liam så snällt bredvid med ipaden och titta på film eller youtube och dricker välling tills han säger - "ukost mamma".
Fina unge! 😍♥️
 
Idag efter vi klev upp åkte vi och hämtade kläder som jag och johanna hade fyndat av en tjej på Facebook, sen hem och leka lite innan lunch. Planen var att vi skulle leka med Elise, men det blev så sent så det hade inte blivit en lång stund med lek. Så då kom favvosarna hot, familjen glamsjö. Barnen lekte väldigt fint idag må jag säga! Och dom åt middag väldigt bra! Efter dom åt så åt vi mat, jag och johanna tog en salllad medans gubbarna åt kina mat.  Innan vi åt så bakade jag ihop en plopp kladdkaka som vi smaskade på till efterrätt. Dom åkte hem vid halv åtta, både Liam och Alfred och Edvin somnade gott iväll! Och jag känner mig laddad med positiv energi, som jag alltid får efter ha fått varit med familjen Glamsjö. ✨