söndag 13 augusti - 17 VÅRAN BRÖLLOPSDAG.

Fram till klockan fyra ville Ebbe tjura på sen kunde han sova som en vanlig bebis, mamma kom in och tog han vid klockan åtta så kunde jag och maken sova vodare till nästintill halv elva. Det var väldigt behövligt! Men kroppen är inte i den piggaste formen idag! Vi har verkligen inte gjort ett dug idag, bara hängt i silje. Anna och Jonathan åkte hem vid tolv, hann inte säga hejdå då våran lilla värmlänning lite bakis. Helt förståerligt att hon bara ville hem!Men otroligr kul att fått haft er här i sundsvall, att anna vågade ta med sig kille. Han verkade inte bli skrämd för livet! Och ur de för anna kommer vi aldrig att släppa! 
 
Idag har jag lämnat in min telefon, den gav upp igår. Dispayen blev helt knasig, så nu har jag krilles gamla telefon, då jag och mamma kom från birsta igen gjorde hon middag. Hon köpte även bubbel för att skåla med oss på våran ettårs bröllopsdag! Ett helt år har gått, då vi stod utanför mamma och pappas hus med våra kompisar och knäppte massvis med roliga bilder och pirret i magen ökade mer och mer. Ett helt år har jag varit fru Viström de Beau som jag stolt är! Han är underbar min man, inte jämt men väldigt ofta. Det finns vissa stunder man skulle kunna kasta något riktigt hårt på han, men den stunden går över minst lika fort. Jag vet att han känner likadant om mig och inte är jag bitter för det! Jag älskar dig min gosegos! 
 
 
Här är mitt charmiga paket(slut på presentpapper hemma), men jag var inte säme än min man som inte ens hade slagit in mitt paket. I år är det temat bomull, alltså något med bomull ska man ge varandra då man firar ett år som gifta. Jag gav Kristian en jacka och jag fick en super mysig och fin filt, men han hade busat till det med plopp inne i filten som jag ej tackar nej till..Den kommer användas flitigt till hösten(alltså filten, för ploppen kommer fösvinna innan helgen..)