Tisdag 15 augusti -17

Till morgonen kom svärmor hit och va med barnen en snabbis så jag kunde åka ner på banken & fixa en ny bankdosa samt öppna upp ett sparkonto till våran lille bebis. Snabbt gjort! Sen kunde jag åka hem och äta lunch med Liam innan vi tog en lunch vila, tillochmed jag somnade. Så välbehövligt! Vi skulle egentligen leka med Elise men det blev lite förhinder men det gjorde inte så mycket för vi fick besök av mamma/mormorn. Hon hade fyndat några saker till oss, några saker som jag har behövt länge! Liam fick en bil som han lekte med hela dagen. Efter hon åkte hem kokade jag ihop korvgryta, då krille kom hem så tog jag Ebbe på en promenabad. En timmes prommis.. fick stanna inte bara en gång att stoppa i tutten i ebbes mun (alltså nappen). 😂😂 Skönt att få röra på sig, det kändes i mina sirap ben. För ett år sen var jag väldigt aktiv att gå/jogga. Det kunde man inte tro idag,
mina ben vägde bly. Men det ska bli bättra! Bara Ebbe börjar fatta att det är skönt att åka i vagn. 😅 
 
 
Såklart somnar ungen då vi är utanför lägenheten.. 😂😂