Tisdag 22 augusti -17

Ojojoj så skönt det var med sovmorgon. Klev upp och åt frukost i soffan, såg på det senaste avsnittet av game of thrones. Sen tog jag tag i städningen, ville få bort dessa förkylningsbaciller efer Krille. Nu har Ebbe också blivit lite snorig men inte så farligt. Jag fick städa på lite snabbt där ett tag då lilleman är så otålig ibland. Efter jag var klar hämtade jag upp mina kusiner sen åkte vi till silje, där jag droppade av dom och jag hämtade liam som var väldigt nöjd efter sitt pyjamasparty hos mormor och morfar, hade väldigt mycket att berätta. Sen styrde i kosan mot korsta till älskade lilly och hennes päron. Vi skulle få kläder av dom som dom hade fått av en släktning, en kartong och två säckar blev det. 
 
Sen åkte vi hem och jag gjorde middagen, tacos. Och jag måste fan berömma mig själv att jag inte fick ett sammanbrott. Jag hackade grönsaker, med en liam som var otålig och var hungrig så gav han mellanåt tacochips så han var nöjd... ebbe grinade, satte mig och ammade han. Liam gick och bajsade på toan, fick avbryta amningen, torka Liam. Sen fortsatte jag med maten för ebbe var nöjd liggandes i soffan, sen skulle jag in till tvrummet för att checka läget, då hade Liam bajsat i byxorna, fick torka han, tvätta av byxorna gjorde upp ett bad till han. Medans han badade fick jag gå runt med ebbe i bärselen, och fortsätta med maten. Duka och fixa guqamole, sen då jag har fixat allt och ebbe är någlunda nöjd och Liam är ren från bajs, då kommer min make hem. Precis då jag ställt fram allt, hahah. Så jävla typiskt!  Jag skulle vilja ha mitt liv inspelat så jag kan få visa krille vad man får rodda med här hemma 2 minuter innan han kliver innanför dörren, men då han kommer hem så kändes det så himla cool lugnt! :') 
 
Efter maten tog vi en promenad runt sticksjön, ebbe sov hela tiden och liam gick runt med sin barnvagn. Gick in på ica för att hämta ett paket, då började det regna men vi är inte gjord av socker så vi traskade hem i regnet.