Tisdag 29 augusti -17

Utan en Liam i sängen imorse, ja iallafall då vi klev upp. Han åkte med krille på morgonen tills svanäng för att ha en farmor dag. Vid halv elva var vi på BVC för en föräldraträff för att träffa en kvinna som jobbar bl.a. med säkerhet som bilbarnstolar. Väldigt intressant! Eftter bvc åkte jag ner på willys för en plocksallad, sen hem och se sista game of thrones medans Ebbe sov väldigt länge i bilbarnstolen(ALLTSÅ i soffan, han satt inte kvar i bilen 😂). Till middag gjorde jag en omelett, då de äldre grabbarna skulle åka lastbil så var jag forfarande solo med Ebbe. Sen tog vi en promenad, han tvärslocknade i vagnen, då jag kom hem igen så vaknade han direkt.... skrot unge! Nu ska jag sova som alla andra medlemmar i familjen, min man somnade precis mitt i vårat samtalsämne... så intressant är jag. Jag tar inte åt mig iallafall, för man har väl inte så mycket att prata om då man har bara hängt hemma(ammat/bytt blöja/lagat mat). Exiting life 💁🏼💁🏼
Vilken spännande dag vi har haft idag, 🙄🙄🙄😂 imorgon blir ert en bra dag då vi ska få hänga med bästisarna och grilla korv. 🌭 Som vi har längtar efter dom ❤️❤️