tolka mig rätt.

Jag älskar att vara en mamma & någons fru, misstro mig inte. Men jag saknar verkligen stunderna jag bara kunde vara Viktoria. Slippa vara bunden och behöva tänka på vad som ska göras. Då jag kunde också ta ett glas eller flera en fredagkväll med en kompis och komma hem sent och släppa allt.  Eller få ha mina fritidsintressen.. åka iväg på bilbingo, gå länge på Birsta city, eller åka på en spontan fest. Nu då jag ska dricka måste jag tänka att snart ska Ebbe ha mat, jag måste amma han & och det känns onödigt att dricka så pass mycket så han ska dricka ersättning för amma är det bästa( ni ver, vetenskapligt bevisat). Och då jag ska iväg på bilbingo så har jag med mig Ebbe(ibland inte det lättaste) & måste fixa så att någon är med Liam om inte Krille kan vara med han. Och en Birsta dag  händer verkligen inte ofta, dels för pengarna inte finns eller tiden. För Liam hatar sådana ställen och dagis har han inte börjat på än, men den dagen han börjar så måste man tänka på att vara där halv två för då hämtas 15 timmarsbarnen. Så alltså mellan halv nio och halv två är han där, fem timmar jag har att vara med Ebbe själv. Tiden kommer springa förbi sen måste jag hämta han, hem å förbereda mellanmål sen den förbaskade middag...inte nog med att roa barnen måste man göra maten. 
 
Jag längtar som sagt tillbaka och ser fram imot stunden att få vara Viktoria och kunna vara mer "fri". Tolka mig rätt. Jag längtar tills jag kan få gå ut och äta...ta några drinkar och sen vara på ett dansgolv och dansa tills träningsvärken kommer. Eller helst av allt, en weekend utan barn och man. En tjej resa. Ja tack 🛍✨