Torsdag 31 augusti 17

Jag förstår inte! Det ska alltid bli stressigt till BVC, oavsett hur mycket tidigare vi kliver upp så blir det alltid svett droppar i pannan! Idag innan vi precis skulle låsa våran ytterdörr så börjar Liam att krysta.. han skulle bajsa. Ja visst får han det men nu hade han ingen blöja utan kallingar på sig så något krystande då får han inte göra förutom på toan.. men det kom inget så var bara att chansa och fara hemifrån. Kom typ 5 minuter för sen annars var det inte så farligt. Liam lekte fint i rummet intill och kollade till oss flera gånger, Ebbe han hade ökat i vikt och speciellt på längden, hon måste nästan ha skrivit fel! 3,6 cm på 4 veckor känns rejält! Får se de nästa koll! Men hon tyckte inte att det var en konstig kurva, han verkar bli en lång och smal kille. Hon hade inga konkreta tips till att få han att ta flaskan. Det är bara att fortsätta testa testa testa. Känns tröttsamt men jag vill så gärna att han ska göra det.. speciellt tills nästa helg då jag ska jobba med nävsta.😫
 
Efter BVC åkte jag en snabbis på babyproffsen, skulle köpa en del till min bröstpump, sen tog jag en frappe mocha på mc donalds, det blev en favorit för Liam också. 😂☕️ 
 
Sen åkte vi till silje, förberedde för kvällen. Då jag bestämde för några veckor sen att vi skulle anordna en babyshower för Katarina hemma i silje. Så jag och mamma tog på oss det mesta och började ordna. Tårtan gjorde mamma också, vilken Succé. 👌🏼🎂 Vid klockan tre kom Katarinas kompis från gävle, allt skulle bli en överraskning! 😍