Tårt premiär

Det blev en relativt lugn eftermiddag efter skoteråkning. Innan middagen sa jag till de andra att gå å vila, jag tar barnen. Jag var alldeles för pigg för att vila. Så sagt å gjort, lekledaren Viktoria fixade lek å mellis. 😄 

Sen började vi med middagen, tacos. Satt som smäck! Jag fick faktiskt mina barn till sängs vid sju tiden, men innan läggningen så gjorde vi fika till Williams så han fick "blåsa ut ljuset" och äta tårta för första gången. Något som han diggade! Det blev en lugn kväll idag med. Men det är livet jag älskar. Finns hus stugor här på campingen där det finns fart å fläkt. Men dom får huvudvärk imorgon, inte vi 😂 Nu ligger jag bredvid Ebbe, jag och Viccy gjorde ett städ ryck innan vi gick å la oss. 

Nu är det dags för sängen, hoppas på att Ebbe inte kör en vaken timme inatt som den natten som var. Han var vaken i två timmar.. jiiisus 😳  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Medans vi åt tårta satt Liam på toa och ville gärna umgås med dörren öppen 😂🙄🚽