En goskväll med bästis

När vi kom hem från staden så väntade jag på Kristian så jag kunde åka och hämta en barnvagn som bortskänkes. inte illa pinkat. Den får flytta hem till svärisarna som en extra vagn. 👌🏼 Då jag kom hem så hade våra middagsgäster viccy och fredrik kommit, det var hemmagjord pizza på menyn samt kladdkaka i efterätt. Då vi sitter å äter kommer grabbarna på att dom ska hälsa på Peter i Kovland, så jag och viccy fick en solo kväll med barnen. Liam somnade på 10 röda och vi kunde sitta i soffan i lugnåro med Wille å Ebbe. Vi fick en mysig kväll utan våra karlar, ❤️ 
 
Efter viccy åkte hem så tog jag å moppade golven och tvättade kläder, ska snart ta in Ebbe till sovrummet där Liam ligger redan och sover så vi tre sover där medans pappan får slagga på soffan. Det är inte mer än rättvist!