Måndag 12 juni -17

Vi har haft en pyjamas idag, hae inte orkar brytt mig om hur jag sett ut. För oavsett vad jag tar på mig så måste den antingen bytas direkt eller så luktar den kräka. Life of bebis life! ✌🏼 Vid tre ringde mamma och frågade om Liam fick sova över hos dom, självfallet! Och set underlättar verkligen min tisdag morgon/förmiddag då jag ska iväg på bvc med Ebbe för att gå på massage och mamma skulle ändå vara med han medans vi är på bvc. Så Liam blev väldigt glad, han tog sin övernattnings ryggsäck och åkte iväg med momma. Jag väntade på min make skulle komma hem med sallad, vi lyxade till det med mat framför tvn idag. Det är vardags lyx då vi kan göra så! 
 
Nu ikväll har jag fortsatt suttit i soffan med Ebbe, men Kristian tog han till sovrummet och Ebbe lyckades somna utan min famn. Nu tjugo i nio kom jag på att jag inte har gjort en mat låda åt Kristian så jag ställde mig och gjorde mat.. HA nej nu ljög jag. Jag ställde mig inte vid spisen bara för hans skull. Nej det var så att keson gick ut, så jag ville använda den stora burken till kesolasange. Så nu är den i ugnen och jag hann till tvn för att kolla på biggest loser.