Söndag 11 juni -17

Har varit sugen på hotell frukost så länge nu, men vi har känt att det skulle bli så bökigt med två ungar. Men idag då Kenny frågade om vi skulle med till Scandic så hakade vi på. Och det gick kanon bra! Vi satte oss närmast lekhörnan, där stannade Liam hela tiden annars brukar han ha en vana att springa ifrån oss men inte idag. Och Ebbe sov i bilbarnstolen hela tiden. Efter frullen åkte vi till silje, Kristian och mamma har snickrat ihop gungställningen. Så en överlycklig Liam har vi nu, jag känner på mig att det kommer bli många diskussioner då vi är här och ska hem.
 
Medans dom höll på att snickra har jag varit husmoderlig av mig, tvättat, vikt kläder. Dammsugit osv. Känner mig bara i vägen då dom håller på samt att Ebbe vill gärna vara och gosa med i famnen numera och sover inte så länge i vagnen eller i soffan. Om en stund blir det grillat till middag, perfekt middag på en söndag. 
 
Fanns även ett paket som väntade hemma hos mamma och pappa till Ebbe som var ifrån kristians släktingar. En pyjamas, mössa och strumpor. Hur fina & sköna som helst!