Tisdag 20 juni -17

Idag var det sista babymassagen, fanska skönt för det har varit för många träffar inom 2 veckor. dessutom var det bara jag och en till mamma där med våra barn, ganska meningslöst. Men efter träffen mötte jag upp Anki på brokrogen för att äta lunch. Åh vilken god! Rödspätta med hummersås, inte alla dagar man äter det. Efter lunchen åkte jag hem och sen kom Liam hem. Han hade inte sovit lunch så vi ville försöka få han att vara på så gott humör som helst på kvällen så vi bestämde oss att åka på candy world, då vi kommer sot säger killen att som stängde om 8 minuter. Jag hade läst på Facebook att dom hade öppet till 20.00 men det var godisbutiken som hade det, MEN SLUTA SKRIV KLOCKAN 20.00 DÅ. Kändes som att vi hade lurat Liam, så tänkte åka till Leos dom skulle även stänga en timme senare så vi for upp på toy's rus för att kolla på leksaker, sen blev det en glass. Sen kom vi hem och myste(diskuterade också om att det var natten) sen bokläsning därefter slocknade liam. Nu så är jag i soceummer och lyssnar på alla 3 sovande pojkar. Ska säkerligen snart amma Ebbe sen får jag också sova. 
 
Liam fick några väggklistermärken som vi satt upp.