Fredag 31 mars -17

Efter en morgon som innebar hårbehandling i duschen så klädde vi på oss och for till birsta till candyworld. Där mötte vi upp bästisarna, Alfred Edvin & Johanna. Vi spenderade många timmar där, grabbarna sprang runt väldigt mycket själv så vi två gravida kossor kunde sitta skönt i sofforna(för mestadels). Det hör ju till med "lite"grin, skrik, bajsning, vätskepauser. Men vi va där nog nästan 3 timmar sen märkte vi att tålamodet började sina. Så vi stoppade ner alla griskultingar i vagnar och gick in på birsta huset. Bröderna glamsjö däckar direkt, medans ungen de Beau var lite tjurig och sov bara i 20 minuter.
men han satt snällt i vagnen ändå tills de andra pojkarna vaknade. 
 
Jag fyndade lite nödvändigheter till hemmet bla påskpynt. Men nu har vi faktiskt ett barn som börjar uppfatta saker och jag vill vara en sån mamma som min egen, en som pyntar och gör mysigt vid alla årstider. Speciellt vid påsken, då kom alla kycklingar upp, påsk ris med fjädrar och påskägg. Ni ska få se va mysigt de kommer bli i våran nya lägga. 
 
Just nu sitter jag i bilen hemma på parkeringen, låter Liam vakna till. Han somnade i bilen så jag låter han sova klart. Som det låter nu så vaknar han. Ikväll tar vi det lugna fisken, då imorgon är det dop. Min gudson William ska döpas. 😍