Mammahjärtat i tusen bitar

Förut då jag stod och gjorde lunch, så stod Liam på sin stol och diskade sen såg jag hur han raklar ner på golvet med huvudet först. Han gallskrek direkt som tur var! Sen började bulan växa på han, jag såg hur den pulserar och blir bara större. Han ville inte roligt bli tröstad, han visste inte vart han skulle ta vägen så la sig i våran säng, jag blev nojig över en hjärnskakning då han visste ett sånt tecken. Jag ringde till mamma och hon var i Birsta så hon kom direkt. Kändes tryggt att hon kom tanke på om det skulle bli värre, att han tuppar av, eller om jag var tvungen att åka in med han. Men det blev bättre, han blev gladare, bulan blev mindre men mer blå(det är normalt) sen åt han lunch. Jag ringde till Matfors vårdcentral ifall stt, vi ska avvakta och se hur han mår. Men han sig lik iallafall! Nu ligger han och sover bredvid mig så jag har koll på han. Lilla gubben som skrämmer mamma sådär! 💔