fredag 19 maj - 17

Ebbe gjorde sin debut idag på norra berget, och jag gjorde min debut med att fixA allt själv som tvåbarnsmamma. Vi båda skötte oss bra, det tar sin lilla tid att fixa allt själv, klä på, packa, fixa mig själv, göra en matsäck. Vi kom dit vid halv elva, mötte upp de andra mammorna (Kikki & Elin från bvc gruppen) sen nära andra nya ansikten. Liam och Elise lekte jätte bra, och min son har lyssnat på mig idag. Har Gud hört mina böner?! Vi fikade, tittade på lammen, sprang runt med ballonger och blåste bubblor och innan vi åkte hem åt vi glass. En tipp topp dag med fina mammor & barn. Liam var nöjd och somnade i bilen påväg hem efter 3 minuter. ☀️ 
 
Efter norra berget åkte vi till silje, Liam fick nya skor! Och sen skulle mamma klippa mig. Vore bra för frisörtiden är på tisdag men mamma tyckte det inte var så slitet så vi väntar efter jag har färgat håret. 
 
 Trötta barn i bilen 🚗❤️