Måndag 22 maj -17

Äntligen fick vi träffa den nya familje medlemmen i familjen glamsjö, fina Lias. Endast en dag yngre än Ebbe, men kan kunde tro att det var flera veckors skillnad tanke på hur stor Ebbe såg ut. Men då var det nästan 1 kg i skillnad då dom föddes. 👶🏼👶🏼 
 
Vi har hängt i Liden hela dagen, ätit lunch, lekt ute, inne, smaskat paj, fruktsallad och vaniljsås. Vi har suttit och ammat våra små, skällt på våra stora, torkar bajs & spyor. Sen var det dags att åka hem, Liam somnade i bilen väldigt fort. Då vi kom hem började jag med middagen, sen har jag suttit i sängen testen av kvällen. Must med barnen, men även en dusch med Liam hann jag med. 
 
Nu ska jag borsta gaddarna, sen amma sista gången innan läggdags. Imorgon ska jag & grabbarna först på bvc, sen till Lilly & Therese för dom ska vara med Liam medans jag färgar håret och mamma ska vara med Ebbe
Tack för en bra dag! Som alltid då vi hänger med er ❤️