en kärlekshyllning

I våran vardag som småbarnsföräldrar glömmer man ofta bort varandra, livet går på en rutin. Man är busig om man åker nånstans efter middagen t ex på en affär. Eller då Liam är uppe till 20.30. Vi har verkligen en skalmans klocka, iallafall jag och barnen då man måste få en slags rutin speciellt med ebbes ät och sov stunder. Men idag då jag var hemma och hade kokat ihop lite lunch så ploppade det upp ett inlägg på instagram, då hade min kära make skrivit en oerhört fin text om mig(alltså inte jag som har gjort det själv ni som tror det..). Jag blev så glad så tårarna rann, jag är verkligen inte van att bli hyllad upp till skyarna av min man sådär, han säger ju varje dag att man älskar mig men det blir helt annat då man får se något sånt fint nedskrivet, då vet man att det är han somhar suttit där och fått en känsla av att skrivia vackra rader som kommer ifrån hans hjärta. 
 
Jag är så glad att jag har en sån stabil, vettig och omtänksam man. Ibland tänker man -vad har jag gjort för att förtjäna han? Jag älskar dig Kristian så mycket så ibland får man bara träningsvärk i hjärtat.