Farsdagen.

Vi kle upp relativt tidigt imorse, Krille hade vaknat ganska tidigt och väntat länge med att jag skulle vakna så jag kände att det var någon som petade på mig. Så vi klädde på oss och gick ner till frukostbuffen. Väldigt gott, som Krille sa -äggröran var topp tre nånsin.
 
Vi satt i lugn och ro, sen gick vi upp och på rummet å duschade och fixade oss innan vi åkte hem för att hämta kläder till Liam och Ebbe som hade smutsat ner allt. Sen åkte vi till silje där även saga å hennes föräldrar kom. Krille gick upp och la Liam och jag började med farsdagstårtan. Sen fixade jag med sallad och plockade innan tills Liam vaknade igen och vi gick ut en stund. Sen till middag åt vi grillat/stekt kött med klytfpärer. Vääääldigt gott, sen kom även peter, emelie, sigge, farmor och farfar. 
 
vi avrundade vid halv sex och packade ihop för att åka hem till lägenheten. Nu sover alla mina grabbar, jag ska gå och hänga lite tvätt sen ska jag också knoppa. 
 
Det blev en mysig farsdag, grattis min pappa och mina barns pappa, ni är bäst. Jag älskar er.