Fika och mat i mängder.!

Efter Liams(och pappans) lunch vila åkte vi till karläng för att gratta våran vän Fredrik som fyller 25 år idag. Det var huset fullt med gäster och hela köksbänken var full med fika. Fick även gosa på Emelies lilla bebis och då menar jag verkligen lilla, sådär liten har aldrig Ebbe varit (utanför magen). Huga så liten och söt! Hon somnade gott i min famn den lilla tösen. 😍 

Vid halv fyra åkte vi mot svanäng igen, blev bjuden på middag av Kristians farmor. Som hon hade ordnat. Förätt med en segkaka, sen blev det massor med olika saker till varmrätt sen efterrätt med kladdkaka och pavlova. Mätt och belåtna var vi då vi åkte hem och trötta speciellt Liam som har lekt med Leia. Hon har några leksaker där och Liam leta å letade febrilt efter en bil... han var inte nöjd med leksaks strykjärn, pennor, dockor men tillslut hittade han en liten bil. 😂 

Då vi kom hem duschade jag och barnen innan det blev tv tittande och ett försök att söva ner Ebbe som har sovit som en kratta idag. Krille fixade sig och åkte ner på stan för att möta upp Fredrik och några fler för biljard och troligtvis krogen. Medans jag tog barnen in till sovrummet och somnade med dom. 😴 Men vaknade till för en stund sen och gick upp för att hänga tvätten. 

nu ligger jag i sängen igen. Hör mina två barn sova tugnt, världens bästa ungar 💜 

Idag var det även bords placering vid middagen. Riktig fin middag 😁 (null)

(null)

(null)