Fredag 10 november -17

Ingen klocka ställd idag, för idag är Liam hemma som han är på fredagar. Vi år frukost och fick ebbe att sova nån timme innan vi åkte iväg till birsta för att köpa farsdags present. Vi åkte på rusta och där i kundvagnen satt mina barn i lugnans ro, eller lite tjat från Liam sida men inte så värst mycket så att man ska klaga. Då vi kom hem så kirrade jag pannkisar, innan vi knoppade ner i sängen för en vila. Då båda barnen hade somnat så tog jag ner gardinerna och bytte, till ett par mörkare och så det blev en mysig stämning i tv rummet. 
 
Sen då the kiddos vaknade så tog vi en promenad ner på ica, Liam skulle få sig en lite fredags godis påse. Han stod snällt på ståbrädan hela vägen ner och upp. Men han blir from som ett lamm då han vet att godis är inblandat. Sen Fick barnen mat medans jag väntade på min, krille köpte med sig kina mat. Det var väldigt gott och efterlängtat, nu då man ''bantar'' igen så blir det inte så mycket av det goda. 
 
Till kvällen då båda kiddos sov så slog vi igång nya säsongen av modus och kollade på innan vi gjorde dom sällskap i sängen. Eller Liam vaknade vid tio och ville inte sova Så han satt med plattan medans vi kollade klart avsnittet sen gick vi och somnade tillsammans.