Tisdag 13 november -17

Idag busade vi till det och Liam fick skolka igen dagis men utav rätt anledning,  vi skulle vara med Lilly och Therese, det var så längesen! Vi åkte dit vid tio, Therese hade varit värsta kvinnan och gjort lunch till Lilly och Liam sen tog hon tag i våran. Hon fixade ihop en ägg/skink/ost sallad. Snacka om va gott å enkelt som en viktväktare. Sen skulle vi försöka söva ner barnen, Lilly somnade men inte Liam. Två gånger försökte jag så tillslut gav jag upp. Men han var inte så hemsk för på eftermiddag/kvällen. Eller jag ver egentligen inte för efter middagen åkte jag och Johanna till Matfors, mötte upp Viccy och Bella sen tog vi en promenad i Matfors innan vi gick på djupvattenspasset. Svettigt och bra! Det är skit kul att jag har hittat några som vill göra det med mig och speciellt Johanna som åker ända från liden. Vi ska försöka få det till en rutin. 🐳  (null)

(null)

(null)