Tisdag 7 november -17

Efter jag lämnade Liam på dagis åkte jag hem å donade lite å drack en kopp kaffe innan jag och Ebbe åkte till bvc för en vanlig läkarkontroll, han väger just nu 8326 gram och är 71,7 lång. Han hade gått upp 750 gram på en månad! Det är jag absolut nöjd med! allt annat såg jätte bra ut! Efter bvc åkte vi till silje där moster och var hälsade på, sen kom mamma på att vi skulle fira att vi hade fått en bebis så hon bjöd mig och moster på en bakgården lunch.  Det satt verkligen inte fel!  Sen åkte jag och hämtade Liam på dagis. Efter middagen packade jag väskan med badkläder och åkte till Matfors med Johanna, vi tog en promenad först sen gick vi på vattengympa pass som Frida höll i, riktigt bra! Man var helt slut i omgångar. Det var min första träning sen förlossningen, så jag kände av det absolut. Men Johanna blev inte skrämd, tvärtom hon älskade det. Så vi ska försöka gå på detta fler gånger. 🐳  (null)