Torsdag 9 november -17

Det blev en dagis dag för Liam, efter vi släppte av han så åkte jag och Ebbe till Matfors för att möta upp Viccy och Wille på kyrkis. Det var första gången vi var på kyrkis, det var väldigt kul. Ebbe var yngst men han satt snällt och titta, sen var det även babysång. Vi var där till klockan elva sen åkte vi och Ica Matfors och fika på deras fik. Sen åkte vi mot Birsta en snabbis innan vi hämtade hem storebror. 

Till middag åt jag en viktväktarna vänlig pizza, det blev super god. Ett enkelt recept å mycket nyttigare än vanliga.

 Efter krille kom hem så tog jag en promenad, min första prommis själv när det var mörkt. Vissa ställen där jag fick fanns inga lampor alls, men det är en skön sväng men känns som att den är jätte lång men den är inte det. Men det tog ungefär 50 minuter. Det är jag nöjd med! Sen hem å tar tag i nattningen med barnen. 💙  (null)

(null)



Receptet på pizzan 
 
2 fazers tunna rotfrukts bröd 
2 matskedar tomat pure (jag hade vara passerade tomater men det funkade också men sväller inte lika mycket) 
Valfritt pålägg

Jag valde annanas, lök, paprika, champinjoner 

In ingång 225 grader 10-15 minuter 

Ät med god sås 😍