Våran kväll i skogen 🌲✨

Ikväll tog tog vi premiären att sova i stugan uppe i svanängs skogen. Jag packade in ungarna å bilen och åkte vid tre tiden mot svanäng, sen lastade vi på allt på jeepen och vagnen sen brummade vi upp. Men vi kom inte hela vägen fram, för vi fastande i leran. Kristian försökte flera gånger (fast jag sa, släpp av vagnen å prova bara med jeepen) men inte rå. Den karln skulle verkligen upp! Det slutade med att det sprutade leta över hela vagnen på våra saker... och Liam började frysa och var hungrig. Så jag tog Ebbe under armen och började traska upp för backen med Liam medans krille väntade på svärfar som skulle komma å putta på med traktorn. Och det gick! Så äntligen kunde vi började med maten, grillad eller rättare sagt stekt korv med bröd å gurkröra. Liam började bli varmare och bli på bättre humör. Han tittade på plattan och fick äta lite godis sen gick vi ut och tittade på himlen..fullmånen lyste över hela himlen. Liam blev helt till sig, det var väldigt vackert! 

Vid sju så somnade Ebbe snabbt och Krille nattade Liam, de båda somnade på stört. Jag tog fram ost och kex, drack ett glas mousserande vin, lyssnade på pod och löste en tidning. Först tänkte jag att såhär kan jag faktiskt sitta själv hela kvällen men Krille ville så gärna äta ost och kex så efter en stund så väckte jag han. Vi tog och spelade några ingångar kortspel innan vi blåste ut alla ljusen, (finns ingen el där) sen somnade vi vid kl 21. Så oerhört behövligt och mysigt! 😍  (null)