Lördag 7 oktober -17

Det blev en lång frukost imorse med hela familjen, Ebbe satt brevid & åt gröt som en stor pojke. Sen när blev han såhär stor?
 
! Efter morgonsbestyren packade vi ner korv och bröd sen åkte vi till silje, vi var ute och lekte sen grillade vi korv med mamma,pappa, Kenny och Katarina. Sen la vi ner ungarna i en varsin vagn, Liam somnde faktiskt. Men inte den självaste bebisen Ebbe. Så han och jag tog en promenad på den vanliga rundan som jag brukar göra i silje. Lika bra att passa på i detta höst väder, solen var ju framme idag! ☀️
 
Medans jag tog en prommis så åkte mamma och pappa bort medans vi andra var kvar. Till middag beställde vi i pizza ifrån pizza hut, fast jag tog renbensspjäll och kycklingvingar, väldigt smarrigt!  Vid sju åkte vi hem, jag sitter nu och kikar på filmen bridget Jones baby. Men ska snart sova som de andra. Låter som att det är snart dags för mat för lillebrorsan, men då kanske han kommer sova gott hela natten om man får en flaska
till kvällsmat🍼. Vi håller tummarna!