Måndag 2 oktober -17

Det blev som sagt pannkakor till lunch, men jag ska inte ha dåligt sambete för det att vi äter det ofta. För i min nya pannkaks bok stod det att pannkakor är mer näringsrikt än korv & makaroner & fiskpinnar å ris(men vem äter ris till fiskpinnar?!). Efter lunchen försökte jag få Liam och sova å Therese försökte detsamma med lilly, men i det faller förlorade vi mammorna. Så dom fick vara uppe och leka, sen efter nån timme försökte vi igen och Liam somnade men inte tjuriga Lilly. Hon fick fortsätta vara uppe med oss, men hon blev iallafall på mya humör med mig i soffan. Efter dom åkte hem gjorde jag mat till Liam sen kom mamma, hon skulle vara med barnen medans jag å min make skulle storhandla på Ica maxi. Och det gjorde vi verkligen, och jag vad rabattkuponger så det slutade med att det blev 450:- billigare. Inte illa pinkat! Då vi kom hem hade Liam badat, mamma hade bytt sängkläder & Ebbe jade ätit flaska, så jag kunde fixa i kylskåpet medans mamma nattade Liam. Vad han hinner göra mycket då man inte ammar hela tiden. Tack snälla mamma för hjälpen!❤️ Efter hon åkte hem duschade jag sen tittade jag på Wallgrens värld innan sängen. Imorgon blir det dagis för Liam och jag får främmande hemma, utav Viccy & Evelina å deras söta barn.