Onsdag 11 oktober -17

Natten var bra, jag kunde faktiskt sova någolunda. Tog en tablett innan jag somnade och den gör susen, men det som är frustrerande är att jag får bara ta dom 3ggr om dagen så antingen så skipper jag tabletten på morgonen eller på natten. Men jag skulle vilja ta morgon,lunch, kväll och innan läggdags. Men icke. Men känns bra att dom hjälper iallafall! Då jag åt rukost tog Krille ut barnen på promenad, då passade jag på att kasta sängkläderna i tvätten, ta disken och göra rent badrummet. Nu känns det fräsch i vårat hem, känns som att man har städat bort bacillerna. Jag är glad att jag är så pass pigg att kunna städa, men jag är väldigt glad att ha Kristian hemma så man kan lägga sig och vila då man kan. 
 
Efter lunchen tog jag ebbe på en promenad, gick i ca 40 minuter och gick även in på ica för att köpa mjölk etc. Men jag tog ett väldans lugnt tempo, det kändes som att jag skulle vara nyförlöst. Magen är inte ritkigt som den ska, men det var väldigt skönt att få lite friskluft. 
 
Idag har även Ebbe testat 2 nya gånger, en grej var gåstolen. Just då han testade var han inte på sitt bästa humör men han satt stadi  toch fint. Liam tyckte det gick väldigt sakta, ville gärna putta på han. Med andra ord så gick han ingenstans. Tänk om nån månad kommer han att spatsera runt med den där i hela lägenheten. Sen vid lunchen fick han smaka vatten, drack på bra men sen förstod han att det var inte så jäkla gott. Det var annat med Liam, han ratade vatten från första början och det är sällan vi får i han vatten nu också.