Söndag 15 oktober -17

Idag har vi fått besök av Viccy och William, det blev många barn här hemma.. som det ska vara! Och tur är väl det att det är jämt söta barn och föräldrar som hälsar på oss. Jag och Viccy tog de minsta barnen ut på promenad medans Liam fick sova inne. Vi tog ett varn runt sjön sen in på ica för att köpa billys till lunch sen fika bröd. Efter lunchen lekte barnen, therese kom och drack kaffe samt surrade skit med oss. Vid tre vinkade vi hejdå till alla medans jag tog plockade undan alla leksaker och hämtade tvätten. Vi har tvättat för första gången idag i tvättstugan, åååh så skönt med att få tvätten torktumlad. Oj så intressant för er att läsa.... men något mer spänande händer inte i mitt liv. 
 
Idag fick vi middagen serverad hos Kristian farmor och farfar, sen då vi kom hem blev det soffhäng och jag blåste av golven rejält med dammsugaren.. det var mat typ överallt. Nu sover mina barn och även min make här bredvid mig i soffan. Nu ska jag duscha sen sova, finns ändå inget vettigt att se på tv... ska bara få liv i en stor ung klump här som snarkar vid mitt öra.