Torsdag 5 oktober -17

Här sitter jag i min säng och har precis druckit ett glas vatten, tittar på min bebis som sover, hör min mans andetag och har nyss burit Liam till sitt rum. Jag spenderade min torsdags kväll ensam då jag tittade på gåsmamman, Kristian sa tackåhej & somnade vid åtta med liam. Den ena av dom har tagit helg, (alltså Liam) då 15 timmars barn går bara tis-torsdagar. 
 
Medans Liam var och roade sig där på förskolan så har jag och Ebbe roat oss med att titta på loppisar med mamma/mormorn, sen åkte vi och åt lunch. Det bästa som finns för mig då jag ska äta lunch ute på stan/Birsta är då det finns en stor & fräsch salladsbar som ingår i dagens lunch. Skulle kunna nöja mig med bara den buffen. Där vi åt idag, ska jag igen! 
 
Efter lunchen följde mamma med och hämtade Liam, sen for vi till silje där Liam lekte järnet som vanligt och mamma förberedde för middagen, vi fick våfflor & hjotron med grädde. Fest måltid i mina ögon! Efter krille kom från jobbet åkte vi till stan och hämtade ett skåp som min mamma fyndade idag, jag själv var ute efter en brödkruskavel men fann istället en bricka, en korg, ett rivjärn för parmesanost & en sil. Allt det under 50 lappen! Får köpa min brödkavel på en vanlig affär tror jag. 😂 Nu ska jag sova så det blir fredag nångång!
 
En sur Liam som äter mellanmål som säger åt mamma att sluta prata... 
 
 
 
En mormor som skådar sitt barnbarn som är i sitt tjurigaste esse...